יום חמישי, 23 באוגוסט 2018

הערך היומי – אמה לונדס

את הערך על אמה לונדס  כתבתי בעקבות הערך על בעלה ג'ייסון מרלס. אני מכירה אותה בלי קשר אליו מהופעות ב"דאונטון אבי", "קרנפורד", "ג'יין אייר" ועוד. בעיקר היא זכורה לי מגילום דמותה של גרייס פולי הצעירה בשני פרקים בסדרה "להעיר את המתים".


יום רביעי, 22 באוגוסט 2018

הערך היומי – ברדלי וולש

ברדלי וולש מוכר לי רק מהסדרה "חוק וסדר: UK". אחד השחקנים הראשיים בסדרה, שהופיע בה בכל פרק עד לסיומה. הוא מופיע הרבה בתיאטרון, במחזות זמר, ומנחה תוכניות טלוויזיה. כעת הוא המלווה של הדוקטור ג'ודי קומר בעונה החדשה של "דוקטור הו" ויהיה מעניין לראות אותו שם.




יום רביעי, 15 באוגוסט 2018

הערך היומי – ג'ייסון מרלס

ג'ייסון מרלס מוכר לי מסדרות טלוויזיה רבות כגון "דרך ווטרלו", "לדפוק שעון", "הדרך לקנדלפורד", "קצוות מפוצלים".
החלטתי היום לכתוב עליו בלי שום סיבה מיוחדת.


יום שלישי, 14 באוגוסט 2018

הערך היומי – ג'וזף מיי

ג'וזף מיי שיחק בתפקיד אנדי בסדרה הקומית "אפיזודס". חשבתי שהוא אמריקאי, אבל מסתבר שהוא בריטי, כמו הרבה שחקנים אחרים שהופיעו בסדרה.


יום ראשון, 12 באוגוסט 2018

הערך היומי – שארלוט ריצ'י

ראיתי פרקים נוספים מהסדרה "מיילדת" והחלטתי להוסיף ערך על אחת השחקניות, שארלוט ריצ'י, שמגלמת את האחות ברברה. לא ראיתי אותה באף סרט או סדרה אחרים.


יום רביעי, 8 באוגוסט 2018

הערך היומי – טרייסי בנט

כל פעם שאני רואה את השחקנית טרייסי בנט, אני בודקת מאיפה היא מוכרת לי. התשובה היא הסדרה הקומית "Next of Kin" עם פנלופי קית', ותפקידי אורח בסדרות שונות כולל "סקוט וביילי". היא מרבה להופיע בתיאטרון וזכתה בפרס אוליבייה לשחקנית במחזמר.




יום שבת, 4 באוגוסט 2018

דמיון בין שחקנים

לפעמים אני רואה שחקן שדומה דמיון מדהים לשחקן אחר, הרבה יותר מוכר. לרוב אני לא יודעת את שמם, הזיהוי הוא כזה: "זה השחקן שדומה לקולין פירת'", "זה השחקן שדומה לאלן ריקמן" וכדומה.
טום בירד נפטר ב-2015. ראיתי אותו בתפקידים קטנים בסדרות שונות.

את רונן ויברט אני זוכרת בעיקר מפרק ב"להעיר את המתים" בהשתתפות טובי סטיבנס. היום ראיתי שוב אותו בפרק בסדרה "תחבולות חדשות".



יום חמישי, 2 באוגוסט 2018

הערך היומי – ג'יימס לאנס

הערך על השחקן ג'יימס לאנס הוא הראשון שנכתב בעקבות הערך על המיני-סדרה "האימפרסיוניסטים". הוא הופיע בסדרות רבות בתפקידי אורח, ובסדרות אחרות שאין עליהן עדיין ערך.


יום רביעי, 1 באוגוסט 2018

הערך היומי – מיני-סדרה "האימפרסיוניסטים"

מיני-סדרה יפהפייה על הציירים האימפרסיוניסטים, קלוד מונה וחבריו רנואר מאנה, דגה, סזאן ובאזיל. ריצ'רד ארמיטאג' וג'וליאן גלובר מגלמים את מונה הצעיר והזקן. 

ריצ'רד ארמיטאג' ואמנדה רוט מתוך הסדרה